KOMUNIKACIJA U IZAZOVNIM SITUACIJAMA - ŠTO REĆI A ŠTO NE REĆI?
- Datum početka:
- 29. Listopad 2025
- Datum zavšetka:
- 29. Listopad 2025
- Kod:
- 29102025
- Hits:
- 195
- Lokacija:
- Video Link
- Slobodnih mjesta:
- 0 of 100
- Tutor:
- ANA-MARIJA BOHAČEK dr.sc. viši asistent
Opis
Glavni cilj izlaganja za stručnjake jest kroz teorijski okvir i konkretne primjere omogućiti protok informacija, znanja i vještina koje stručnjaci koriste u svakodnevnoj komunikaciji s roditeljima djece s razvojnim teškoćama.
Ishodi koji će sudionici usvojiti odnose se na prepoznavanje elemenata interpersonalne komunikacije, na važnost aktivnog slušanja i vlastitog samopraćenja te uočavanja neverbalnih znakova u komunikaciji o teškim temama.
Sudionici će nakon izlaganja moći prepoznati učinkovitu i neučinkovitu komunikaciju, faze prilagodbe u kojima se nalaze roditelji, te osvijestiti samopraćenje kao i aktivno slušanje sugovornika.
Zaključci izlaganja odnose se na prepoznavanje komunikacije kao alata u svakodnevnom radu. Komunikacija kao alat koristi se uvijek čak i kad se čini da „komunikacija s nekim nije moguća“ i tada je komunikacija bila korištena kao alat, međutim željeni cilj, razumijevanje poruke nije bilo uspješno.
Zaključci će također uključivati konkretne korake kako profesionalno unaprijediti vlastite komunikacijske vještine i na taj način što češće komunikaciju učiniti uspješnom.
